Eli, se kysyy "Enter a username"
Laita siihen se nimimerkki mitä haluat käyttää, sen jälkeen siin lukee jotain ok tai sen tapaista.
Paina siitä, sitten se lataa javaa, kun olet chatissa niin etköhän tajua mihin kirjoitetaan ja entterin löydät varmasti!
Pulinalaariin te voitte ihan tavallisesti chattäilla ja jos sinne laittaa kysymyksiä niiin minä en henkilökohtaisesti vastaa enkä myöskään viitsi edes vilkaista koko sivua.
Kysymys/viekkulaariin niin vastaan että kirjoitan sivuille ne kysymykset ja vastaan niihin ettei kukaan muu esitä että on minä, sitä teidän ei tod. tarvi uskoa. Kysymyksien kirjoittamisessa/vastaamisessa menee minulla vähän aikaa ja olisi mukavaa jos te auttaisitte toisianne eli kirjoitatte pulinalaariin kysymyksen nii eiköhän joku vastaa jos en ole itse ehtinyt sitä ennemmin.
The sims 3 chattia en myöskään lue niin hartaasti, pari kertaa saatan viikossa vilkaista.
JOS SIELLÄ JOTAIN HÖPÖTETÄÄN ESIM. "MINULLA ON NYT MAAILMAN AINOA
SIMS 3" NIIN ÄLKÄÄ HITTOSOIKOON USKOKO TAI JOS HE VÄITTÄVÄT ETTÄ JOLTAIN SIVULTA VOI LADATA SIM 3 NIIN IHAN OMALLA VASTUULLA, MINÄ EN VASTAA MISTÄÄN MUUSTA KUIN OMISTA KIRJOITUKSISTANI, EN MUIDEN KIROILUSTA YMS!